Zásilkovna pro WiX

Rozšíření webového systému WiX o odběrná místa Zásilkovny

Ověřené řešení pro ehopy na platformě WiX pro Zásilkovnu.

Zásilkovna se stala jednou z nejoblíbenějších přeprav na trhu a předpokládá další nárůst tržeb oproti roku předchozím letem. Společnost masivně investuje do robotizace svých dep pro bezchybné a rychlé odbavení zásilek.

Zásilkovna má podobně hustou síť výdejních míst i na Slovensku, kam uvádí doručení 98% zásilek do druhého dne od podání. Díky partnerům doručíte za výhodné sazby balík i do dalších evropských států.



Výběr výdejního místa v nejnovější verzi mapky

Váš zákazník si vybere odběrné místo Zásilkovny na konci nákupu na mapce - včetně zobrazení fotky vchodu, detailních informacích o otevírací době atd.

Svou volbu výdejního místa může zákaznít změnit, dokud ji nepotvrdí zavřením okénka.



Automatické podání balíku

Po zaplacení objednávky na vašem shopu se v klientské sekci Zásilkovny vytvoří automaticky podání balíku - údaje netřeba přepisovat. Na stejném místě lze k balíku vytisknout i štítky.



Bez starostí

Zákazník dostává krátce po zaplacení automaticky email ze Zásilkovny o očekávání balíku od e-shopu s přehledem vybraného odběrného místa a odkazem pro sledování stavu zásilky.

Přehled v administraci

V administraci eshopu na WiXu je připravena přehledná tabulka o stavech podání, výběrech výdejních míst a další informace.



Cena

2000 Kč jednorázově za nasazení
+ paušál 350 Kč měsíčně při platbě ročně, případně 400 Kč při platbě měsíčně.

Automatické aktualizace

Po dobu zaplaceného paušálu získáváte bezplatnou podporu uvedené funkčnosti a automatické rozšiřování o nové funkce či vylepšení, která můžete navrhnout i vy.

Jak postupovat v případě zájmu

  • zaregistujte se u Zásilkovny: https://client.packeta.com/cs/registration/
  • ujasněte si cenu dopravy, jakou chcete zákazníkům nabídnout
  • od 1.9.2021 Zásilkovna vyžaduje při podání hmotnost balíku, počítejte tedy s tím, že u produktu musí být uvedená váha balení.
  • napište na zasilkovna@czwix.cz

Nasazení trvá dle vytíženosti 2-3 pracovní dny a obnáší zpřístupnění eshopu speciálnímu uživateli, přes kterého se přidají nutné prvky na stránky webu a do jeho serverové části.

Historie aktualizací

  • 1/2024 - nová verze reflektující změny na WiXu
  • 11/2023 - úprava interface
  • 4/2023 - aktualizace pro nejnovejší verzi mapky výdejních míst
  • 3/2023 - úprava funkčnosti a optimalizace podpůrné databáze
  • 10/2022 - kosmetické úpravy interface i funkčnosti
  • 9/2022 - Zásilkovna - doručení na adresu s automatickým podáním
  • 5/2022 - telefonní číslo není povinná položka
  • 3/2022 - Zásilkovna - podpora prodeje v jiných měnách než CZK
  • 2/2022 - Zásilkovna - doručení do dalších podporovaných států
  • 12/2021 - nová verze: upravený proces výběru výdejního místa
  • 11/2021 - Zásilkovna - doručení na Slovensko
  • 11/2021 - Zásilkovna - doručení na adresu
  • 09/2021 - Zásilkovna s dobírkou
  • 09/2021 - kosmetické úpravy interface
  • 08/2021 - podání balíků obsahuje konkrétní váhu (od 1.9. vyžadováno Zásilkovnou)
  • 08/2021 - automatické vytvoření podání balíku na Zásilkovně
  • 07/2021 - zakomponování do nákupního procesu
  • 05/2021 - exportní soubor pro podání zásilek
  • 11/2020 - první verze s odkazem na externí formulář v e-mailu

Další moduly: Fakturoid pro WiX, Sklik pro WiX, Heureka pro WiX

Službu provozuje Mgr. Hynek Šťavík, full stack programátor od roku 2002. IČO: 73351695